Oldalak

2015. szeptember 2., szerda

Cake pops

Az világszerte ismert Cake popsot már én is kipróbáltam. Nem mondom, hogy könnyű volt de sikerült. A piskótát megsütni nem nagy tudomány, de a Candy melts kifogott rajtam. Nekem kellene hozzá egy hosszú kézi leírás, hogy hogyan is kell elkészíteni. Ugyan is ami a doboz oldalán volt leírás az semmit sem ért. Pontosan úgy csináltam ahogy le volt írva, de nem akart felolvadni. Úgy voltam vele, ha tovább mikrózom akkor talán a meleg hatására jobban megolvad, de csak azt értem el vele, hogy visszakeménykedett. Szóval az első adag a kukába landolt. a másodikat már nem melegítettem túl, de fel se olvadt rendesen. megpróbálkoztam vele és pár sikerült is de ahogy elkezdetem belemártogatni, hamar el is kezdett kötni. Ennek ellenére sok sikerül és szerintem következő alkalommal több is fog. Néztem videókat és úgy vettem észre sokan tesznek bele vajat vagy valamilyen zsiradékot és azzal valamivel jobb állagú lesz. Pálca nélkül akár bonbonnak is adhatjuk ajándékba.Kísérletezésre fel!



Én egy sacher piskótát használtam alapnak és egy Philadephia sajtos krémet az összeállításhoz. Ebből az adagból kb 24 cake pops lesz.

Hozzávalók: 12,5 dkg vaj, 12,5 dkg porcukor, 125 dkg étcsokoládé, 12,5 dkg liszt, 6 tojás
Krémhez: 50g vaj, 100g philadelphia krémsajt, ízlés szerint porcukor
Máz: Candy melts

A tortához a vajat kissé megmelegítjük és a csokoládét felolvasztjuk benne. A tojások sárgáját elkeverjük benne a porcukrot. folyamatos keverés mellett hozzáöntjük a kissé kihűlt csokis vajat. A tojások fehérjéjét habbá verjük és a liszttel felváltva hozzákeverjük a tojásos keverékhez. Formába öntjük, ez esetben mindegy milyenbe és 170 fokon tűpróbáig sütjük. ha teljesen kihűlt a piskóta két kézzel elmorzsoljuk és hozzáadjuk a krémet amit előtte simára kevertünk. golyókat formálunk és pár percre a hűtőbe tesszük. Végül felszúrjuk a pálcára és bevonjuk Candy meltsel.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése